Pyszna sałatka z tuńczykiem i awokado

Sałatka z tuńczykiem i awokado dostarcza solidnej dawki białka pochodzącego z tuńczyka, kwasów Omega-3, potasu, fosforu, wapnia, magnezu, żelaza, selenu, cynku i kwasu foliowego. Idealna na kolację, prosta w przygotowaniu i bardzo smaczna.

salatka tunczyk awokado dobry dietetyk

Składniki:
– sałata lodowa – kilka liści
– tuńczyk w sosie własnym – ½ puszki (ok. 60g)
– awokado – ok. 50g
– cebula czerwona – ½ sztuki
– sok z cytryny
– jogurt naturalny – 3 łyżki
– czosnek – 1 ząbek
– pieprz
– sól

Sposób przygotowania:
Sałatę umyć, osuszyć i porwać na kawałki. Dodać pokrojone w kostkę awokado skropione sokiem z cytryny, odsączonego tuńczyka i posiekaną cebulę. Jogurt wymieszać z przyprawami i przeciśniętym przez praskę czosnkiem. Wszystko razem wymieszać.

Smacznego!

 

Ten i inne przepisy znajdziesz w naszych programach żywieniowych ?

Gabinet dietetyczny Klinika Twojej Diety., tel. 793-979-676